Denna utbildning riktar sig till dig som gått grundutbildning i Personec. Vi går igenom vad som är viktigt att tänka på när anställningar ska förändras.
Mål
Efter utbildningen vet du hur du registrerar olika typer av förändringar i befintliga anställningar.
Förkunskaper
Personec grundutbildning.
Målgrupp
Administratörer och chefer.
Material
Inget
Omfattning
En heldag.
Plats
Intraservice, se enskilt utbildningstillfälle.
Kostnad
Kostnadsfri, men om du missar att avanmäla dig i tid tar vi ut en avgift på 1000 kr.
Innehåll
- Löneadmionistrativa processen.
- dokument
- checklistor
- manualer
- Förändring av anställning.
- Flex på anställning.
- Avslut av anställningar.
- Övningsuppgifter
- Kunskapstest
Som deltagare förväntas du delta aktivt och vara intresserad av att utbyta erfarenheter med andra. Tillsammans kan vi bidra till att utbildningen blir både engagerande och användbar.
Utbildningsansvarig
Vid frågor kontakta Cecilia Johansson vid frågor via e-post:
Hantering av personuppgifter