Detta är en av flera grundläggande, valbara utbildningar för chefer.
Att göra inköp till stadens verksamheter är en ansvarsfull och viktig uppgift där vi vill stärka dig som chef och ge dig en grund till regelverket.
Mål
Målet med utbildningen är att du som chef ska få en inblick i inköps- och upphandlingsprocessen och se din roll för att alla inköp i verksamheten ska ske på rätt sätt.
Förkunskaper
Inga förkunskaper krävs
Målgrupp
Nya chefer och chefer som vill ha en uppfräschning av grundläggande kunskaper inom området.
Material
Inget material krävs
Omfattning
En halvdag
Plats
Se respektive tillfälle
Kostnad
Utbildningen är kostnadsfri, men om du missar att avanmäla dig i tid tar vi ut en avgift på 1000 kr.
Innehåll
Utbildningen innehåller följande avsnitt:
Utbildningsansvarig
Vid frågor kontakta
Efi Johansson, Inköps och upphandlingsförvaltningen
Hantering av personuppgifter
Klicka här för att läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter