Denna utbildning är obligatorisk för dig som är ordförande, vice ordförande eller andre vice ordförande. Vi går igenom de olika momenten bevilja uppdragsposter, digital attest och kostnadskontroll för rollen Ordförande i Personec webb.
Du ska efter utbildningen kunna bevilja uppdrag och poster, skapa och godkänna kostnadskontroll samt ta bort felaktigt inregistrerade poster. Efter genomförd utbildning får du din behörighet.
Förkunskaper
Målgrupp
Ordförande, vice ordförande, andre vice ordförande.
Material
Inget.
Omfattning
Plats
Intraservice. För mer information se enskilt utbildningstillfälle.
Kostnad
Utbildningen är kostnadsfri, men om du missar att avanmäla dig i tid tar vi ut en avgift på 1000 kr.
Innehåll
- Genomgång av Förtroendemannarutinen och arbetssätt
- Blanketter och övrig information
- Bevilja uppdrag
- Personuppgifter
- Ta bort felaktiga poster
- Skapa och godkänna kostnadskontroll
- Övriga rapporter.
Utbildningsansvarig
Hantering av personuppgifter