Från och med 1 september 2025 gäller Göteborgs Stads nya gemensamma avtal för kontors- och skolmaterial. Välkommen till en digital informationsträff där Inköp- och upphandlingsförvaltningen informerar om avtalet.
Detta omfattas av avtalet
Ramavtalet omfattar förbrukningsmaterial för kontor och skolverksamhet. I kontorsmaterial ingår produkter som kopieringspapper, pennor, anteckningsblock, kollegieblock, almanackor, mappar, otryckta kuvert, lim, mappar, pärmar, miniräknare, material till presentation, arkivering med mera. I skolmaterial ingår produkter som används i traditionell skolundervisning, till exempel skrivhäften, gloshäften, räknehäften, anteckningshäften, pennor, radergummin med mera.
Ramavtalet omfattar även stämplar med egen text samt tjänsten skåpservice.
Detta omfattas INTE
- Hobbymaterial (kreativt- och pysselmaterial, ritpapper)
- Bildmaterial såsom penslar och färger
- Data Hårdvara och tillbehör (tangentbord, pekdon, toner och bläck med mera)
- AV produkter
På informationsträffen går vi igenom
- Delar av avtalet
- Beställning i Proceedo och punch out för stämplar
- Miljökrav
Vem bör delta?
Alla som har intresse och som berörs av detta område välkomna att delta. Du kan arbeta som inköpare, beställare, administratör, rektor, lärare, chef, samordnare eller annan roll som ofta gör beställningar av kontors- och skolmaterial i ditt arbete.
Plats
Digitalt via Teams
Observera! Du får Teams-länken i din bokningsbekräftelse när du anmält dig.
Kontakt
Hantering av personuppgifter
Klicka här för att läsa om hur inköps- och upphandlingsförvaltningen hanterar dina personuppgifter.